Thursday, March 26, 2009

Hej allihopa, det är Mirjam! Veckan har varit stressig som bara den, men nu återstår bara dataprovet imorgon innan det blir en lång ledighet från läxor. Men ledig lär jag inte vara i helgen i vilket fall som helst. För imorgon drar nämligen FIRE igång! Jag är riktigt taggad! Imorgon kväll kommer det att vara en modevisning som jag ska delta i. Det blir roligt faktiskt!

Idag gjorde vi slingor med hätta, det var hur kul som helst tycker jag! Efter skolan begav jag mig till Twilfit för att inhandla ett par genomskinliga strumpbyxor. Hittade ett par fina med lite skimmer i. Perfekt!

Ikväll har jag varit ute och sprungit. Kände mig ganska hurtig faktiskt. Sedan har jag bara tagit det lugnt, duschat, försökt välja skor tills imorgon och sådant. Hur som helst så vill jag säga det igen, alla måste komma på FIRE! Det blir awesome! Ha en bra kväll, godnatt!

1 comment: