Tuesday, March 3, 2009

Some news

Hejsan, det är Mirjam här! Jag får be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat, men jag har bara haft tillgång till Internet på ett ställe i huset då vi avslutat det trådlösa nätet för att vi ska flytta. Hur som helst känns det riktigt skönt med lov. Jag var på stan med mamma i lördags och inhandlade lite nya kläder.

Idag var jag och Katrina på stan och då vi upptäckte ett makeup-märke som heter Smashbox. Det är inte det att vi inte hört talas om det förrut, vi hade bara inte kollat igenom deras sortiment ordentligt. Och vi blev glatt överraskade, för märket verkade riktigt bra. Jag funderar nog på att inhandla lite produkter därifrån.

Just nu känner jag mig väldigt glad. Har suttit och klickat runt på massa bröllopssajter. Har kollat på tårtor, buketter, klänningar etc. Min målsättning är ju att flytta till New York och arbeta som bröllopsfixare när jag blir stor. När jag gick på stan med Katrina idag så pratade vi om det och vi har kommit fram till att vi ska starta ett företag tillsammans då båda har samma ambitioner. Det finns ju inte någon direkt utbildning för detta, men det kommer nog att gå vägen ändå. Jag måste erkänna att jag är hur peppad som helst! Men nu ska jag sova, ha det bra, kram!


1 comment:

Anonymous said...

åh snygga kläder du köpte :)
vi måste ju ses ngn dag!
puss