Monday, March 9, 2009

Jobbar bäst under press

Hej, det är Mirjam här! Har just skrivit klart mitt arbete om fotografyrket och det känns väldigt skönt. Har även gjort klart min powerpointpresentation till redovisningen imorgon, och det känns också skönt! Men lite nervös är jag...
Jag har kommit fram till att jag jobbar bäst under press. Om jag vet att "Imorgon måste jag vara klar..." Då är jag klar till imorgon. Det är konstigt. Det är som att man jobbar effektivare och bättre när man har kort tid på sig. För om man inte har det så kan man ju skjuta upp det. Och när man har lite tid på sig så tror man att man inte kommer att hinna, men på något sätt gör man det alltid ändå. Mysko!

Idag var första dagen efter lovet. Kände ju lagomt mysigt att åka dit imorse! Men det gick bra ändå faktiskt. Baletten drog igång efter lovet också. Det var lite skönare än skolan i alla fall! Nu ska jag ta och lägga mig så att jag orkar upp imorgon. Take care / Mirjam


1 comment:

Victoria said...

va fin bloggen blev :D