Sunday, March 22, 2009

Little black dress

Hejsan bloggen det är Mirjam! Förlåt för usel uppdatering med jag har haft en riktigt hektisk vecka. Nu har jag bara två prov kvar innan jag kan känna mig ledig. Eller ja, man vet ju aldrig vad lärarna hittar på. För att sammanfatta veckan så har det varit plugg, plugg och åter plugg. Sedan har jag lyckats klämma in två balettträningar där också.

Helgen då...Jo, i fredags var jag först på baletten och vi höll i hela lektionen själv när vår tränare hade utvecklingssamtal en och en. Efteråt begav jag mig till kyrkan där förberedelserna inför FIRE var igång. För er som inte vet så är FIRE en ungdomskonferens som äger rum 27-29 mars på UBC. Alla måste komma!

Igår städade jag först mitt rum. Sedan drog jag ner på stan med Katrina och inhandlade ett par gladiatorsandaler som kommer att användas flitigt i sommar. Köpte även en svart klänning. "Den lilla svarta" som man brukar säga. Den är bra för att den går att kombinera på många sätt.
På kvällen åkte jag hem till Antonio i Holmsund där det var filmkväll med Katrina, Victoria, Elina, Ginnet, Stephanie och Antonio. Det var roligt!

Idag ska jag räkna matte och sedan blir det självklart "Vårat bröllop i era händer" ikväll. Det är ett jättebra program! Men nog för den här gången, ha en bra dag, kram!

H&M 249:-

Skopunkten 299:-

No comments: