Saturday, March 14, 2009

La Voix

Hej, det är Mirjam. Jag har nyss sett klart Melodifestivalen. Jag är riktigt nöjd med resultatet! Malena var en av mina favoriter, om inte min favorit. Jag tyckte synd om Måns när man såg hans dröm krossas när han fick höra svenska folkets röster. Hans bistra min full av besvikelse gick inte att undvika. Sedan insåg han att var i direktsändning och lade på ett leende som såg anstängt ut för att dölja sitt bakslag. Men jag tycker att det kan vara roligt med något annat. Hans låt var ändå en typisk Svensk låt som svenskarna tror att alla kommer rösta på i Eurovision Song Contest, men som i själva verket kommer hamna i botten. Nä, opera kändes nytt och det kan bli en flopp, eller så kan det slå. Jag hoppas på det sistnämnda. Heja Malena i alla fall! Det blir ju roligt att se när La Voix kommer ut på Sing Star! Då får vi se vem som får högst poäng! Vem höll ni på i finalen då?

Ha en bra kväll, kram!

1 comment:

Anonymous said...

jag hejade på alla utom snälla, snälla, så jag vart nöjd också :D. jag kommer att vinna i singstar ;)