Tuesday, March 31, 2009

Flowery blue sky

Igår var jag (Mirjam) ledig p.g.a. att vi haft utvecklingssamtal på skolan. Det kändes riktigt skönt eftersom FIRE alltid blir en intensiv helg med lite sömn. Jag åkte i alla fall ner på stan med Victoria där jag köpte den här jättesöta tröjan från Gina Tricot. Jag gillade mönstret och färgen jättemycket! Sedan hjälpte jag Victoria att hitta ett par högklackade skor. Hon är så kräsen. Det får absolut inte vara öppen tå och absolut inte hög klack. De enda skorna med låg klack vi kunde hitta hade öppen tå. Synd för henne. Själv tycker jag att ju högre klacken är, desto bättre! Tyvär blev det inga skor för hennes del. Istället träffade vi Ginnet en stund innan jag gick iväg till baletten.

På baletten fick vi lära oss endel om massage på dansmusklerna, väldigt användbart faktiskt! Under påsklovet kommer dansskolan att annordna lektioner i scenmakeup som jag ska gå på, jag är taggad!

Ja, det var väl min måndag!


No comments: