Wednesday, March 4, 2009

Oreo McFlurry

Hejsan allihop! Det är Mirjam här. Idag var jag och Katrina på stan igen. Det var mysigt, även om vi redan hade kollat på alla affärer igår. Vi provade även Smashbox smink lite nogrannare och en expedit hjälpte oss. Expediten tyckte att vi skulle köra på foundation från Dior isället eftersom att den färgen passade oss bättre. Men å andra sidan så testade hon aldrig Smashbox på mig, utan bara på Katrina och vi har ju inte samma hudton.

Jag och Katrina köpte den nya glassorten på McDonald's idag också. McFlurry med Oreos. Det såg inte alls gott ut när vi fick det. Såg ut som glass med jord på. Men det smakade gott! Prova den!

Nu ska jag gå. Ha en bra kväll, kram!

3 comments:

Victoria said...

det var länge sen ;P
nu måste jag också äta den dära glassen, taggar på det :D

Anonymous said...

haha arbetet har inte alls gått bra. Har ju varit sjuk hela lovet hittills så jag har inte riktigt orkat men nu sista helgen blir det att plugga. Känns inte som det roligaste men. Hur har det gått för dig?

saknar dig me! puss

Anonymous said...

okej intressant, jag borde nog prova den där glassen också :D