Wednesday, July 30, 2008

Hej!

Hej, den här bloggen har väl varit lite hipp som happ under sommaren, men till hösten ska vi verkligen skärpa till oss! Vi ber om ursäkt att den inte varit så uppdaterad. Till hösten planeras lite andra, mer personliga grejor, så håll utkik!
Jag (Mirjam) kände bara för att jag skulle rekommendera en film som jag såg härom kvällen. Morgan Pålsson. Den var sjukt rolig, jag trodde nästan att jag skulle dö av skratt. Jag brukar inte vara något stort fan av svenska filmer annat än humorfilmer. Och detta var ju en sådan. En mer egoistisk människa får man ju leta efter! Så, för att runda av så säger jag bara; Om du inte har sett den, se den! Det är lätt värt!

2 comments:

Anonymous said...

Jag såg den i Uppsala, den är rolig, typ när dom kör sten,sax,påse hahha, den är kul :D

Anonymous said...

Haha, aa det är sjukt kul! Och typ ABBA, Ikea, kanelbullar...
Jag höll på garva ihjäl mig på dom. Så himla idiotiskt. :P
Och "What do you mean släpp?" Det var kul :P