Friday, July 17, 2009

Update

Tjena, det är Mirjam! Förlåt att jag inte har skrivit på ett dag. Har jobbat för det mesta under veckan. Igår åkte jag ner på stan för att vara med Katrina, Victoria och massa andra. Sedan satte jag och Katrina oss och tittade på beachvolleyboll på stan. Trevligt trevligt!

Idag har jag jobbat, sedan blev det stan med Katrina, volleyboll igen ;) Sedan gick vi även på bio och såg Harry Potter. Blev väldigt spontant sådär. Egentligen har jag inte sett Harry Potter, bara lite grann ur någon film. Men Katrina förklarade allt innan så jag hängde med ganska bra ändå ;)

Imorgon drar jag, mamma, pappa och syrran till Ikea. Det blir faktiskt väldigt roligt tror jag. Det suger att vi inte har Ikea i Umeå!

Titta! Jag har köpt en ny klänning från Vero Moda. Visst är den underbart söt? Jag har redan tänk ut flera olika sätt man kan använda den på, hehe ;)


No comments: