Wednesday, July 8, 2009

7 sommarfavoriter

Mjukt och glansigt läppbalsam blir den perfekta nyansen av läppglans
En snygg hatt är perfekt när man har en dålig hårdag. Eller varför inte bara för att hotta upp en annars tråkig outfit?
Dessa gladiatorskor är både sköna och passar till allt. Perfekt!
Min pappa köpte denna underbara parfym åt mig på sin senaste resa. Jag älskar den! Den är supersöt, och luktar nästan som gelehjärtan.
Okej, jag har galet vita ben. Och jag blir bara råsa av att sola, och b.u.s ser alltid fejk och kladdigt ut (i alla fall för mig som kanske inte är så bra på att smörja in det). Den här är typ som brunsmink för benen. Och man blir alldeles lagomt brun utan att det ser onaturligt ut.
Vad kan jag säga om denna? Den passar helt enkelt till allt.
Superenkel att bara slänga på sig när man har brottom ut. Och den ser sådär härligt sommarfräsh ut.
Ha det bra allihopa/Katrina

No comments: