Thursday, July 9, 2009

Buttra jag

Ahh, nu känner jag mig sjukt trött kall och less. När jag skulle cykla hem så började det regna, så när jag väl hade kommit hem så bara droppade det från mig. Och när jag kom in så hade alla redan ätit, och maten va slut. Så jag fick äta rester själv i köket medan dem andra såg på tv.. Och som pricken över iet gav pappa kommentaren: "Hur länge ska du va på dåligt humör?". Ha ha, sånt kan man ju inte säga. Nej, nu orkar jag inte va sur längre. Jag gör något för att bli glad igen. Vi får se vad det blir.. Kanske fixar lite med bilder från europaresan? Å, jag längtar sjukt mycket tillbaka till london! Bara 10 dagar kvar....

Ett försök till en klassbild framför Buckingham Palace. Undra vad det är jag och Marika tittar på egentligen..
Nej, nu ska jag dra mig.
Kram på er allihopa/Katrina

No comments: