Sunday, July 5, 2009

'Cause tonight I’m gonna take you higher

Hejsan, det är Mirjam! Igår var jag hemma hos Victoria som hade sin födelsedagsfest. Riktigt kul hade jag! Och det kom lite roligt folk också som jag aldrig träffat förrut. Najs! Imorgon blir det jobb. 08.15. Tagga! Förresten, jag har ju glömt att säga det, att jag har börjat på Online nu! Det känns bra med lite extra pengar ;) Nej, nu ska jag gå tror jag. Ha en bra kväll lovers!

Det krävdes tre för att klara en låt på expert ;)

Hahaha, byxorna xD

Just dance. Gonna be okay...
Loser!

Mina och Katrinas presenter till Vic. (Tröja, Schampo+Balsam och prenumeration på Elle)

Kärlek till flickan <3

Erkänn gulligt papper ;)

Låt bara bilden tala för sig själv...

Katrina, min partyböna ;)

2 comments:

Victoria said...

Softaliscious! :D love ya'

Anonymous said...

maste kolla:)