Thursday, July 9, 2009

Godingar från H&M

Godkväll, det är Mirjam! Dagen har bestått av jobb. Nya Tara och Laga Lätt. En morgon till, sen är jag ledig. Det blir skönt för det är ansträngande att stiga upp klockan sju! Efter jobbet blev det stan med Katrina. Vi hade ganska roligt när vi satt och läste en bok om saker man kan göra om det inte blir som man tänkt under ett bröllop och diverse tips. Jag vet inte om boken var seriös, för vissa saker var bra, men vissa saker var mindre bra. Exempelvis, vem vill ha sponsorer på bröllopet och gå omkring med reklamblad på ryggen på sin klänning? Eller vem vill ha ett lotteri på festen där man lottar ut sin brudklänning eller en en plats att följa med på bröllopsresan? Lotterna skulle givetvis vara dyra för att dra in pengar till bröllopet. HAHA!
Senare kom älsklings-Victoria!

Nu sitter jag och klickar runt på diverse sajter. Hittade bl.a. dessa godingar från H&M som jag starkt funderar på att ta hem till min garderob. Klänningen finns även i chockrosa på affären såg jag. Jag har inte riktigt bestämt mig vilken jag gillar bäst än dock...

Denna hatt är underbar...

1 comment:

Victoria said...

Vilken underbart söt hatt, det skulle va sjukt coolt till klänningen... puss <3