Wednesday, July 22, 2009

Ikea

Goddag allihopen, det är Mirjam här! Steg upp ganska tidigt imorse p.g.a. att en coach på mitt jobb ringde och väckte mig för att informera om en sak jag redan visste om; att man bara numera kan jobba kvällspass då vi har för få adresser på morgonen/dagen under juli och början av augusti. Lite tråkigt tycker jag då jag föredrar att jobba morgonpass. Då har man ju hela dagen ledig sen. Men det finns ju inget jag kan göra åt saken, så varför hänga läpp? Ellerhur?! :D

Förresten, i lördags åkte jag, min pappa, mamma och syster Rebecka ner till Ikea i Sundsvall. Vi gick och kikade på massa nya möbler som vi ska köpa sen när vi har en större bil än våran Volvo, eller när vi har med oss ett släp. Hittade i alla fall en hel massa fint och jag är jätteglad för jag ska få mitt sminkbord som jag länge velat ha! :D I alla fall så köpte jag lite kuddar, ljus, gardiner och en väckarklocka och så. Tänkte att jag kunde visa! Det blev ganska dåliga bilder dock, men ni överlever ;)

En lång, cylinderformad kudde och ett fodral till.

Ett par söta spetsgardiner. Ville inte öppna förpackningen dock, då jag inte ska sätta upp de än.
Värmeljus med doft av vanilj. De luktade huuur gott som helst...

3 comments:

NATALIE said...

roligt med ikea! jag har aldrig varit där :)

svar: Tack ska du ha! :D

jossee said...

haha tack, jag är fett taggad på att klippa kort igen menmen vi får väl se.
Jag köpte dom på second hand i skeå :) värsta fyndet! pusss, saknar dig mee!

Victoria said...

Soft att du äntligen ska få sminkbordet :D Sjukt snygg klocka förresten ;)