Wednesday, July 22, 2009

Now it's already Wednesday - half the week is gone Yet another Wednesday of things I haven't done

.
Hejsan, Mirjam här! Har just fikat med delar av familjen och diskuterat facebook. Ganska intressant faktiskt! Det jag gjort idag är att jag först åkte ner till Strömpilen med mamma och Markus. Och jag fyndade faktiskt en silvrig kuvertväska för endast 20 rikstaler på Vero Moda! Det är ju ingenting!

Sen åkte vi hem för att äta middag innan jag återigen begav mig till jobbet. Idag har jag sålt tre olika projekt! Allt om resor, Allt om trädgård och Lagalätt. Byte p.g.a. slut på adresser ni vet. Efter det gick jag ner till Rådhusparken där bl.a. brosans band Stethoscope skulle spela. Själv missade jag ju hela kalaset eftersom jag slutade nio. Men ett annat band hann jag ju se i alla fall. Det var förresten Victoria och andra sommarjobbare på Kulturskolan som ordnat eventet! Nu sitter jag här och ska väl snart dra mig till sängs. Men vi ses ju senara alla, sov gott!


Kördet på rött läppstift idag. Kändes som ett tag sedan faktiskt.
Såhär såg jag ut idag. Bytte dock till långbyxor innan jag stack till jobbet.

1 comment:

julia said...

vad snygga shorts mirjam! vart kommer dom ifrån? :)