Saturday, July 11, 2009

Pengsjö

Hejsan det är Mirjam! Har just kommit hem från Pengsjö. Åkte dit igår för att hälsa på min väldig fina vän Ruth som var på besök i Norrland med sin familj. De kommer från Uppsala och vi håller fortfarande kontakten fastän jag flyttade därifrån när jag var tio. Vi hade i alla fall en jättemysig helg. Igårkväll medan det regnade satt vi inne i stugan och spelade spel samt såg på film. Det blev Braveheart. Riktigt bra och rekommenderad film!

Idag styrde vi kosan mot Vännäs och de så berömda Vännäsdagarna! Sedan kom min familj till Pengsjö och åt middag. Jag har haft två jätteroliga dagar och jag saknar Ruth väldigt mycket <3 Hoppas ni haft en trevlig helg, tjarååå ;)

Vi hittade en klädsam mössa på Vännäsdagarna ;)

1 comment:

Leeniz said...

Väldigt fin blogg ni har, och väldigt fina bilder =)