Monday, July 20, 2009

Rolig dag :D

Hejsan, det är Mirjam! Katrina befinner sig numera i London, och kommer göra det i en vecka framöver. Så nu ansvarar jag själv för bloggen i en vecka ;) Mohahaha...närå det ska nog gå bra.

Idag har det varit en roliga dag. Först gick jag på stan med mamma och Rebecka. Då passade jag på att investera i lite nytt smink från i.d. bare minerals. Har hört väldigt bra om detta mineralsmink, så jag tänkte att vi testar! Sen köpte jag även rakkräm, så man slipper raka benen! Håller tummarna för att det fungerar bra ;)!

Ikväll så gick vi först och fikade på sjöbris, vilket var väldigt mysigt. Sofie sjöng också där, så då passade vi på att lyssna på henne! Sen gick jag, pappa, Rebecka och Christoffer på bio och såg Sommaren med Göran. En svensk komedifilm av med bland annat Peter Magnusson och David Hellenius. Jag kan riktigt rekomendera den. Jag tyckte åtminstone att den var riktigt rolig. Väldigt tragisk och pinsam humor. Man satt hela tiden och önskade att de inte skulle säga som de gjorde osv. Men den var rolig! Sevärd.

Imorgonkväll blir det jobb, annars har jag inga planer ännu. Vi får se helt enkelt! Nej, nu ska jag gå, ha det bra!

No comments: