Tuesday, June 16, 2009

Var är sommaren?

Hej allihopa det är Mirjam, och förlåt än en gång för kass uppdatering! Nu har jag spenderat några dagar sovandes och varit med lite kompisar. Förhoppningsvis har jag samlat på mig lite ny energi nu!

En sak är i alla fall säker. Jag tycker inte om regnet! Igår skulle jag och Katrina cykla hem till henne, i spöregn. Hallå!? Var är sommaren? Man var ju dränkt som någon himla katt! Jaja, om vi har tur vänder vädret snart. Jag vill ju ut och bada och sola, men det är ju inte så roligt nu!

Något annat som man ändå kan göra när det regnar är att gå på stan, och det har det blivit lite av! Jag köpte dessa plagg på H&M häromdagen. Köpte även lite accessoarer.

Ett jättegulligt ormskinnsmönstrat linne med smock.

En somrig långklänning. Jag älskar den!

1 comment:

Victoria said...

Jag älskar den dära blå klänningen :D den är jättefin. Nu är det bara sommaren som saknas