Sunday, June 21, 2009

Summerdreams are comming true

Godmorgon allihopa, Katrina här. Ha ha, ändå härligt att säga godmorgon kl ett:P. Igår tog jag en hemmadag med släktingar på morgonen. Vi tog en brunch med amerikanska pannkakor och jordgubbar. Härligt! Imorse vart det också en megafrukost med egg och hembakat bröd. Jag blir alltid glad av jag göra en god frukost på morgonen! senare idag kommer mirjam hit. Vi ska typ kolla bilder från europaresan och välja ut bilder som jag ska ha i min scrapbook. Jag kollade lite bilder igår, och det är så sjukt många jag vill ha med, jag kommer aldrig kunna bestämma mig.
Jag har förrästen tänkt på en sak. Mina mode favvoriter(just nu saker som mocka och pärlor) är oftast saker jag tycker är riktigt fult till att börja med. Men som jag senare tycker är ascoolt. Typ cykelbyxor och jeansjacka tyckte jag va asful förut. Något som jag inte har börjat gilla än är pyamas. Det tycker jag fortfarande är för mycket. Men man kan ju ändra sig. Vad tycker ni om pyjamas modet?
Jessica Alba i pyjamas från D&G

No comments: