Monday, June 1, 2009

4 långa dagar...

Okej, fyra dagar är egentligen inte så mycket. Men när det är fyra dagars vänta så känns det som ett helt liv. Speciellt när jag liksom kan känna sommarlovet krypa fram. Fyra dagar kvar till sommarlovet, fyra dagar kvar tills jag går ut nian, fyra dagar kvar av Hannaskolan... Plötsligt fylls jag av nostalgi. Jag kommer ändå sakna Hannaskolan sjukt mycket.. Trots att det kommer bli fett skönt att lämna dem. Men man måste ju gå vidare. Och nu är jag faktist ganska läss på skolan överhuvudtaget. Allt jag ser framför mig för tillfället är massor av sol bad och jordgubbar:P.
Ja du, livet är härligt!/Katrina

1 comment:

Victoria said...

Oj, vad du kommer att sakna Hannaskolan, eller det gjorde jag, fast jag hade ju lite mer att hänga kvar vid nu.. Och jag har släppt skolan mer med tiden. Även om den alltid kommer att ha en speciell plats i hjärtat. Grattis till att du äntligen går ut nian! PUSS!