Tuesday, June 9, 2009

Cupcake a' la Victoria

Hejsan bloggen, det är Katrina. Jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid tanken att jag har sommarlov, men det är fett skönt! Dem första dagarna spenderade jag med Ewe, Mirjam och Victoria. Dag ett shoppade jag med Ewe innan jag for till Vic och chillaxade, och dag två följde jag med dem till skolan(!?) innan jag och Vic drog till stan. Nu har jag köpt alla saker som jag behövde mer eller mindre. Jag fick även en present av vic. En urgullig porslins cupcake som man kan ha godis i. Den är verkligen jättefin!
Kram så länge!

2 comments:

Anonymous said...

Hej! jag har letat efter en porslins cupcake. vet du var hon har köpt den? Skulle bli glad för svar.
becca_wahlqvist@hotmail.com

Anonymous said...

Jag har en sån fast istället för rosa så har jag ljus blått!! Fick den när jag fyllde år!!