Wednesday, June 10, 2009

Sommarloooov!

Sooooooooooooommarlooov! Finns det någon lyckligare än mig för tillfället?! Jag är såååå himla glad att det är sommarlov nu! Två år kvar, schalalalala! Det har verkligen gått fort det här året måste jag säga!

Idag tog min syster studenten också! Ett jättestoooort grattis till dig! I'm proud of you!

Ikväll var jag nere på stan med Vic, Katrina, Judith och Johanna. Sen kom det lite fler också! Vi dansade och hade skitkul! Vi testade sumobrottning och jag testade även att klättra på backarna. Klarade 16. Men imorrn ska jag klara fler, bara så att ni vet ;) Nu ska jag sova, är trött som bara den! Har tagit bilder från idag, men jag har inte orken att ladda in de på datorn nu, men det kommer nog! Ha en bra kväll och ett härligt sommarlov (för er som har det) / Mirjam

No comments: