Sunday, June 14, 2009

Choklad spa

Hejsan allihopa, Katrina här. Jag sitter och är lite små frustrerad nu över att min mobilsladd är borta, så jag kan inte he över några bilder. Ja ja, jag hittar den säkert imorron. idag har varit en härlig dag fullspäckad med tidningsläsand, tv tittande, och ansiktsmask kletande. Det var en underbar chokladmask, som fick min hud att bli såddär sommrigt perfekt efteråt. Och jag luktar fortfarande choklad! Ha ha, helt underbart. Jag han doc inte med mitt badande och bastande. Min plan var att göra det igår, men sen gick vi på bio. Och jag glömde liksom bort det idag. Det värsta är att jag inte har använt våran bastu en ända gång sedan vi flyttade hit, skandal! Jag får helt enkelt ta itu med det i övermorgon :P. Imorgon ska jag och Mirjam köpa en vit bok, som mommer till att bli våran ide' bok. Där ska vi sätta in bröllops ideer och sånt inför våran framtida plan att starta ett bröllopsplanneringsföretag! Jag är aspeppad! Nej, nu måste jag gå. Ha det bra!

No comments: