Wednesday, November 5, 2008

Sweet

Hejsan, det är Mirjam. Idag har det varit en bra dag tycker jag. Läser "Pojken som kallades Det" på Svenskan och den är så hemsk. Jag håller typ på börja gråta hela tiden...
Vi körde Step Up på idrotten idag, det var rätt kul faktiskt.

Efter skolan gick jag till sjuksköterskan för att fråga varför jag inte hört något om stresshanteringskursen. Hon skulle ringa mig, och hon hade tydligen försökt flera gånger, men inte kommit fram. Anledningen till att hon inte hört av sig innan var mina journaler från grundskolan. Sedan ville hon ta längd och vikt och så. Men vi kom fram till att jag skulle få gå den. Så jag gick på intervju om stress sedan, och den spelades in. Svåra frågor var det också...

Efter skolan gick jag en stund på stan och köpte med mig två par strumpbyxor från Twilfit och faktiskt en julklapp till mamma. Så nu har jag två julklappar, det börjas ju nu...

Ett par svarta mönstrade och ett par röda, passar ju till jul och allt. De blir inte lika knalliga som de ser ut.

No comments: