Monday, November 24, 2008

I never thought that I'd catch this lovebug again.

Hej och hallå, här är Mirjam. Helt slutkörd. Har varit på Sax idag från 09.00 på morgonen till 18.00. Är lite trött. Dagen började med att jag fick färga utväxten på en av de som jobbar där. Ofta? Vi har ju inte ens börjat med färgläran än i skolan, haha! Sen fick jag tvätta hennes hår och styla det. Superkul! Vid lunchtid drog jag och Lorina ner på skolan för luciaövning och lunch. Resten av dagen spenderades med att sopa hår, tvätta, vika tvätt, diska, springa runt halva stan för att leta snöspray och sedan fick jag fixa i skyltfönstret. Har ni vägarna förbi kan ni ju beundra verket som skapats under mina händer, höhö. Fast jag gjorde det inte själv men. Jaja, händer ikväll? Vet inte. Känner ett stort sug mot TV:n. Det kanske blir så. Ha en underbar kväll!


Mycket kärlek till denna låt! Den är underbar! Och för att inte tala om videon, den gör mig kär! Love it! Och det är fina grabbs också ;)

No comments: