Monday, November 17, 2008

Hemligheten bakom att uppskatta sina skönhetsmedel...

Jag är hur glad som helst för det nya huset i umeå... Men det för med sig mycket besvär. Vi ska flytta så tidigt som i april, och detär bra om vårat hus är sålt tills dess. Så innan december månaden är kommen ska huset vara färdig renoverat och redo att sälgas.
men vet ni vad jag hittade häromdagen? Jag hittade min gamla hår låda. En tid tillbaka så använde jag väääldigt mycket hårprodukter, och olika tänger. Men någonstans kring klassresan (vi for omkring i europa i en buss... inte så lyxigt) insåg jag att jag inte kunde hålla på så här. Så jag bestämde mig för att lägga undan min hår låda ett tag. Nu har jag hittat den igen. En platt tång har aldrig varit lika uppskattad av mig som nu. Så här är mitt tips till er: lägg undan en "skönhets produkt" som du använder vardagligt. När du gräver fram den igen så blir den sååå mycket mer uppskattad. trust me, I know!

No comments: