Wednesday, November 5, 2008

Modets påverkan...?

Hej bloggen, Katrina här. De senaste dagarna har varit helt galna. Jag orkar inte gå in på detaljerna, de är ganska ointressanta. Jag kan ju säga att jag har börjat praoa på en skönhetssalong, och det är hur kul som helst.

I alla fall... Igårnatt var det amerikanska president valet. Jag satt uppe med Ewe en stund och valvakade. Och det var inte helt oväntat att Obama vann.

Jag har tidigare lagt ut bilder på en kollektion som stod på Obamas sida. Så min fråga är; hur stor påverkan hade modevärlden? skulle Obamas vinst ha varit lika självklar, eller gjorde modevärlden egentligen ingen skillnad? Skriv och säg vad ni tror! Jag tror att det gjorde en ganska stor skillnad. Modevärlden är ju ganska stor...

1 comment:

Anonymous said...

jag tror inte att modevärlden hade så stor del i det, men jag tror att det har gjort valet roligare på nåt sätt.