Saturday, November 1, 2008

Ännu en 10 must haves lista

Jag hade faktist funderat på att skriva en 10 must haves lista, såhär till jul. Det blev som aldrig av, men när Mirjam gjorde det så vart jag också sugen. Så här är min 10 must haves lista. Den här listan har jag skrivit utifrån vad som jag inte har vågat använda förut. Saker som liksom är nya och spännande för mig. Jag vet att Mirjam inte ville ha med paljett conversen för att det skulle bli tjatigt. Men jag tycker bara att dem är för coola.


1: lång skinn handske

2: Spets.

3: Stor ring

4: Känga. Jag vart särsilt kär i den här kängan från dna

5: silvernagellack

6: paljett converse

7: korsett topp. Den här från gina tricot är den ända som jag har sett än så länge som jag skulle våga ha på mig.

8: Fuskpälshalsduk i grått

9: coola läppstift

10: färgglad kappa

1 comment:

Anonymous said...

kan du berätta vart man kan köpa paljettconverse? :D