Sunday, November 9, 2008

Nothing sweet about me...

Hej bloggen, förlåt så mycket för dålig uppdatering! Det är i alla fall Mirjam här. Igår hade jag och Katrina en vansinnigt rolig dag. Vi fotade. Vi hade tänkt att pimpa bloggen lite, så ni lär inom kort se en förändring här.

Annars i helgen har jag varit i kyrkan. I fredags hade vi Speed dating på U:nite, hur kul som helst. Det är nu också bestämt att vi ska vara dansanta giraffer i Lejonkungen på julföreställningen med baletten. Jag kan verkligen se min karriär ta ton som giraff, haha!

Nej, nu ska jag gå. Här har ni två smakprov från gårdagen, dock sparar vi det bästa tillsist, förhoppningsvis. Kram!


2 comments:

Anonymous said...

Vilken grymt snygg bild på dig Mirjam!! =)

Anonymous said...

haha, de där med speeddating var min ide XD Skit att jag missa det!