Saturday, May 30, 2009

Trasiga jeans, nitar och spets linne...

Hej allihopa, det är Mirjam! Så grymt härlig dag! Och kvällen igår var inte helt fel heller. Satt i SFparken, åt jordgubbar och prinsesstårta och snackade med Katrina Victoria och Judith. Väldigt mysigt! Idag har jag gått på stan med Katrina och shoppat lite. Blev ett par assnygga jeans/leggings, I love'em. Sedan blev det ett sött, vitt sommarlinne med spets och två par skor.

Nu är det drygt en vecka kvar i skolan. En dryg vecka. Sista rycket med lite prov och inlämningsuppgifter. När sommarlovet nästan är påtagbart känns det ännu drygare. Och när man pratar om allt roligt man ska göra i sommar och när solen lyser vill man allt annat än att plugga. Känns dessutom väldigt lockande att skriva 4 timmars nationellt prov på fredag i matte. Observera UTAN rast! För att jag var borta när de andra skrev. Jag antar att det bara är att bita i det sura äpplet! Turkiet var ju inte helt fel det heller! Nu ska jag bege mig, hare bra!

No comments: