Thursday, May 21, 2009

I provrummet på Rut m.fl.

Tjosan bloggen, Katrina här. Mirjam är som sagt fortfarande i turkiet, men hon kommer hem på söndag. det ska bli riktigt kul att träffa henne igen, jag har verkligen saknat henne.
Igår va jag på stan, först själv, sen med Amanda och Emma, och senare med Victoria och judith, men det slutade med bara mig och Victoria. Efter skolan så fick jag sluta tidig, vilket jag var väldigt gald för! Jag hade nämligen försovit mig, och såg inte helt underbar ut. Därför ville jag fixa till mig lite innan dem andra kom till stan. Jag smög in i provrumet på Rut m.fl. och spenderade kanske en kvart med att styla om mig själv med hjälp av det jag hade i min handväska. Jag använde säkerhesnålar för att ta in mina byxor(de är för stora, så de höll på att falla av mig) åsså tog jag av min t-shirt och satt på mig ett till linne(som jag för någon orsak hade i väskan?). Jag satt även upp håret i en hästsvan, och satt på mig ett par örhängen(som jag inte heller har någon aning om varför dem låg i min väska).
Jag tog även med mig en klänning in som nästan ser identisk ut med en som jag köpte i london för lite mer än ett år sedan!

No comments: