Sunday, May 17, 2009

En dag...

Ja, jag vet inte vad jag ska kalla den här dagen för annat än en dag. På morgonen så for jag och tränade, och när jag kom hem så softade jag i solen med Vogue. Sedan vart det gäster och grillat till middag. Dem är fortfarande här och mojjar i trädgården. Jag ska gå hjälpa till alldeles strax...
Här är min röra som jag ska gå och ta mig an nu:


jag är såååååååååååååå peppad.... NOT!
Ja ja, det känns bättre när jag tänker på slutresultatet.
Fast än min kväll kunde ha varit roligare så njöt jag faktist riktigt mycket av att det praktiskt taget är sommar nu. Jag firade sommardagen med bara ben och gladiatorskor. Fast det känns som att jag måste göra något åt mina vita ben. Dem bländar ju nästan! Och jag solade lite idag, men det resulterade bara i röda armar med solexem. Här är i alla fall dagens outfit:

No comments: