Saturday, May 30, 2009

Man måste vara ganska tråkig om man behöver alkohol för att ha kul...

Godmorgon allihopa, Katrina här. Igår var vi på brännbollsyran.. Eller ja, på stan på kvällen av brännbollsyran:P. Men det var precis lika kul det. I början satt vi dessutom i parken och år prinsess tårta och jordgubbar. Det vart inte många bilder, eftersom att våran enda kamera var min mobil, men ni får se dem senare.
Idag far vi till stan igen, och Mirjam kanske ska köpa ett par asfina skor med nitar. Jag kanske köper ett par likadana senare. Vi lägger upp en bild när någon har köpt dem.
Visste ni förrästen att det är morsdag snart? Jag märkte det endast genom alla morsdagspresenter som finns på stan. Jag vill gärna göra något roligt för henne, men jag vet inte vad. Här är i alla fall ett gulligt morsdagstips från lagerhaus. Skitsöta tekoppar och te.




No comments: