Sunday, May 24, 2009

Tillbaks i Sverige.

Heeeej allihopa, det är Mirjam! Nu har jag kommit hem från två veckor i Turkiet. Har verkligen haft det hur bra som helst. 45 grader när det varit som varmast. Underbart. Känns riktigt drygt att komma hem till kalla Sverige och skolan igen, men samtidigt lite skönt. Nu blir det sista rycket i skolan och jag har ju lite att göra. Två nationella prov i matte, ett i engelska, prov i färglära, prov i färglära och blondering, prov i excel, ska göra en powerpointpresentation, redovisning i Hantverksorientering, prov i dansteori, måste göra en danskoreografi osv. Jag har lite att göra dessa två veckor om ni förstår vad jag menar. Jag tänkte bara slänga in ett inlägg som ett livstecken från min sida, sedan hörs vi senare. Ha det bra!

2 comments:

josseee said...

åååh va kul att du äntligen är hemma :) roligt att höra att du haft det bra också.

såå snygg och härlig bild :D pusspuss

Victoria said...

Sjukt härlig bild :D
Välkommen tillbaka!<3