Friday, May 22, 2009

Min skolavslutningsklänning!

Tjosan bloggen, Katrina här.
Igår drog jag till stan med pappa, och han köpte min skolavslutninmgsklänning åt mig! Den är somrig, och tajt i midjan, och fluffig nertill precis som jag ville. Den har till och med en gnutta rosa. Så nu längtar jag mer en någonsin efter skolavslutningen, fast än det innebär att jag går ut grundskolan, och inte längre är en elev på hannaskolan. Vilket jag ärligt talat inte trodde skulle ske. Inte för att jag har haft det superkämpigt i skolan, men det kändes som att grundskolan var hela mitt liv. Men skönt ska det bli!
Jag hann även med en runda på stan idag. Det vart ett linne och ett nitskärp(som bara kostade 30 kr!), båda från gina tricot. Skolavslutningsklänningen får ni se då jag har på mig den;)

No comments: