Friday, August 7, 2009

UppsalaStockholmÖrebroBlåbär

Tjena bloggen! Det är Mirjam! Nu har jag kommit hem från en vecka i Uppsala och Örebro. Först åkte vi till Uppsala för att vara på Europkonferensen. Har ju bott där nere så det var kul att träffa gamla vänner och så. I söndags åkte vi till Gröna Lund. Det var riktigt skoj måste jag erkänna. Åkte bl.a. den nya attraktionen Insane som var just det, insane.

I måndags begav vi oss till Örebro för att hälsa på en del av min släkt. Det var väldigt trevligt, men det var bara killkusiner och min syster var inte med heller. Men jag hade roligt ändå! Vi åkte och tittade på fotboll. Örebro-Örgryte vilket jag tyckte var väldigt roligt. Sedan gick vi lite på stan också. Höstkläderna börjar ju komma in nu och jag börjar känna mig taggad på hösten nu faktistkt!

Erik...
...och Benjamin. Var de enda kusinerna jag lyckades få på bild :P
Idag plockade jag lite blåbär. Kändes lite mysigt sådär.

1 comment:

Vic said...

Mysigt värre :D jag måste lägga ut lite bilder från uppsala inser jag nu :P jag taggar också höstkläder :D puss