Thursday, August 6, 2009

Gårdagens dagens


(nej, jag har ingen aning vad som hände med min min)
Jo, jag hade tänkt lägga in gårdagens dagens igår. Men jag somnade faktist ganska snart efter att jag kommit hem trots att jag bara kom hem strax efter 9. Hmm, antingen är jag fortfarande helt slutkörd efter london, eller så är det typ mitt undermedvetna som underlättar skolstarten för mig. För jag vaknade typ 8 imorse utan väckarklocka. Det är inte normalt. Igår gick jag i alla fall på stan med Ewe en stund. Och Oskar va med i början, men snart vart det bara vi tjejer. Hon köpte lite skitsnygga saker, men det vart inget för mig. Men det va riktigt kul å va med henne, det va ett tag sen sist. Idag har jag inte haft så mycket för mig. Hela dan har typ varit ett patetiskt försök att städa mitt rum. Men jag har insett att dåliga serietidningar och och tv program är myyycket roligare när det finns något mer ansvarigt man borde göra.
Igår hade jag på mig min "nya" second hand klänning, och mina nya H&M kängor. He he, det känns alltid riktigt bra att ha på sig ngt nytt.